met dank aan Cindy De Wulf voor de zwembadfoto’s
Een van de jongens uit het 5de leerjaar, Arno Vandenbussche, vertelt me dat hij het een superleuke schooluitstap vond…de wandeling op het strand en die door de bosjes van Wenduine. Gezellig waren de babbels onderweg. Sportief was de uitstap ook: de minigolf en het hoogtepunt was het zwemmen in Sunparks
- ?????????????
- ?????????????
- ?????????????
- ?????????????
- ?????????????
- ?????????????
- ?????????????
- ?????????????








