
Juf Silke Vantournhout schreef me:
“We werkten de week na de toetsen aan een project over COMPLIMENTEN. We gaven elkaar complimenten, ontvingen er zelf ook een heleboel, we werkten aan de teamspirit door in groepjes bepaalde opdrachten te vervullen. We verzonnen nieuwe namen voor de klas, schreven een klaslied & een klasgedicht waarin elke naam van de klas voorkwam, maakten een powerpointpresentatie, ontwierpen een schooluniform voor jongens en meisjes, …”








