Lln. 4de lj. (juf C. De Wulf en meester M. Daschot) ONS/VANMAERLANTSTRAAT op 23 juni naar LAGO, zwem- en recreatiecomplex in Bredene.
Juf Cindy De Wulf meldt me: Vandaag trok L4 een dagje naar LAGO Bredene. De voormiddag brachten we door in het zwembad. Na een lunch aan het water speelden we nog in de indoor speeltuin. Het was een fantastisch leuke dag! We hadden ook een extra begeleidster mee. Een leerlinge uit het 6de middelbaar, Jenna …