WOENSDAG 9 OKT DEELNAME MAERLANT-ATHENEUM (LLN. EN LKRN. EN DIRECTEUR) AAN SURVIVAL TROPHY BLAARMEERSEN GENT

 

L.O.-lerares Fien Parmentier bericht me:

Our mission starts @ 13u stipt op de parking van school.

Lunchpakket bij de hand! Wie dit wenst, kan een broodje bij mij bestellen. Stuur dan gewoon even jouw keuze door vóór woensdag 11u.

Jullie zitplaats is gereserveerd in een auto van één van de deelnemende leerkrachten –> we gaan NIET met de bus, jullie hoeven dus ook GEEN centjes te betalen.

13u: Vertrek naar domein de Blaarmeersen in Gent.

Wij worden terug in Blankenberge verwacht omstreeks 18u. Kan vroeger zijn… kan later zijn… Eventueel stoppen we op de terugweg voor een welverdiend bakje friet (Best jullie huiswerk op voorhand maken, kindjes! 😉 )

Elk team duidt een ploegkapitein aan: 

– Ter plaatse: De ploegkapiteins dienen zich aan te melden tussen 12u30 en 14u30 aan het onthaal. Na aanmelding ontvangen deze 1 borstnummer en enkelband met tijdregistratie voor de ploegkapitein en een startuur.

– Bij alle deelnemers wordt hun ploegnummer op hun hand of arm geschreven met zwarte marker.

– De eerste reeks start om 13u30. Starten gebeurt in verschillende golven van telkens 10 ploegen op basis van de aanmeldingsvolgorde.

– De leerkrachtenreeksen starten direct na de laatste leerlingenploeg.

– Na de Trophy volgt, afhankelijk van de mogelijkheid i.f.v. het aantal ploegen, de prijsuitreiking rond 17u30 aan de tent van de briefing.

Er zijn ook nu weer enkele prijzen voorzien voor:

* Beste jongens- en meisjesploeg

* Tombola jongens- en meisjesploeg

* Fairplayprijs jongens- en meisjesploeg

! Enkele afspraken:

  1. Een team bestaat uit 4 personen. De kapitein van de ploeg treedt op als coördinator tussen de wedstrijdleiding en zijn ploeg.
  2. De kapitein komt 10 min voor de start van zijn reeks naar de start voor de briefing.
  3. Een gemengde ploeg wordt genoteerd als jongensploeg.
  4. Er zijn geen lockers voorzien voor uw waardevolle spullen dus u zal deze zelf veilig moeten bewaren.
  5. U hoeft niet te wachten op de prijsuitreiking. Indien uw ploeg een prijs gewonnen heeft maar niet meer aanwezig is zal deze prijs worden opgestuurd.
  6. Er zijn douches voorzien.
  7. Deelnemers moeten minimum 100 m kunnen zwemmen!
  8. leerkrachtenteams moeten vanaf 15u paraat staan. Een juist vertrekuur volgt zodra we zicht hebben op het aantal ploegen.
  9. De ploegkapitein moet zijn identiteitskaart afgeven aan het onthaal als waarborg voor de enkelband voor de tijdsregistratie. Na het binnenbrengen van deze enkelband krijgt men de identiteitskaart terug.

Niet te vergeten !!

  • Sportkledij en schoenen die vuil en nat mogen worden
  • Warme reservekledij
  • Identiteitskaart van de ploegkapitein

En… de deelnemers zijn: 

Team 1:  Ayanga, Jens, Keanu, Joy

Team 2: Caitlin, Chinouk, Axel en Britt

Team 3: Laetitia, Febe, Thaïs en Zina

Team leerkrachten:  FienParmentier, Olbren Depaepe, Floris Huyben, MStijn Van Hoornick, … en niemand minder dan  de directeur himself!

TOT WOENSDAG!

Reactie's